tel. 62 747 28 86 sekretariat@jtbs.com.pl bip

Jarocińskie Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jako zarządca zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie kompletnej instalacji odgromowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Św. Ducha 71 w Jarocinie, którego właścicielem jest Gmina Jarocin. W zakresie wykonawcy jest wykonanie kompletnej instalacji odgromowej budynku wraz z podłączeniem oraz sporządzeniem protokołów z pomiarami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace minimum 3 lata.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2024 r.

Dane techniczne budynku:
Adres: ul. Św. Ducha 71, 63-200 Jarocin (własność Gminy Jarocin)
Przeznaczenie: budynek mieszkalny wielorodzinny, 10 lokali mieszkalnych
Dach: płaski pokryty papą, liczba kondygnacji: 2

Proszę o przedstawienie oferty cenowej zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1).

Informuję, że zaproponowane ceny w ofercie będą porównywane z innymi złożonymi w terminie ofertami. Z firmą która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Jednocześnie informuję o możliwości podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia przez Zamawiającego postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%,  gdzie 1%=1pkt

Oferty należy przesłać do Zamawiającego pocztą lub złożyć osobiście na adres:
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin, e-mail: sekretariat@jtbs.com.pl

w terminie do dnia 22.10.2024 r. godz.: 11:00

Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości oferty. Koperta (opakowanie) powinna być opisana następująco: Zapytanie ofertowe na wykonanie instalacji odgromowej Św. Ducha 71 w Jarocinie” NIE OTWIERAĆ przed dniem 22.10.2024 r. godz. 11:00.

Termin związania z ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty

Formularz ofertowy

22.11.2024 r. – Unieważnienie postępowania