tel. 62 747 28 86 sekretariat@jtbs.com.pl bip
  • Bez tytułu

    Biuro Obsługi Klienta – informacje

    Dodane 20 maj 2022

    Informujemy, że została otwarta bezpośrednia obsługa interesantów w Spółce. Dbając o bezpieczeństwo w tym celu zostało utworzone nowe pomieszczenie przeznaczone do obsługi klienta. W pomieszczeniu „Biura obsługi klienta” znajduje się stanowisko do obsługi i zainstalowany jest wideodomofon, na którym należy wybrać numer danego działu aby skontaktować się z przedstawicielem Spółki odpowiednio:
    01# – Sekretariat
    02# – Dział rozliczeń (sprawy związane z rozliczeniami, wnioskami mieszkaniowymi, dodatkami, windykacją, umowami)
    03# – Dział techniczny (sprawy techniczne, usterki, awarie)

    Po wybraniu odpowiedniego numeru i skontaktowaniu się z danym działem, do stanowiska podejdzie odpowiedzialny pracownik za daną sprawę.

    Ponadto w pomieszczeniu tym, znajdują się gotowe wnioski – dokumenty do pobrania m.in. wnioski o przydział lokalu mieszkalnego, oświadczenie o zmianie ilości osób oraz wnioski i dokumenty dotyczące wspólnot mieszkaniowych.

    Biuro Obsługi Klienta otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Przy wejściu na zewnątrz budynku znajduje się także skrzynka podawcza, do której można dostarczyć dokumenty nie tylko w godzinach pracy Spółki.