-
Biuro Obsługi Klienta – informacje
Dodane 20 maj 2022Informujemy, że została otwarta bezpośrednia obsługa interesantów w Spółce. Dbając o bezpieczeństwo w tym celu zostało utworzone nowe pomieszczenie przeznaczone do obsługi klienta. W pomieszczeniu „Biura obsługi klienta” znajduje się stanowisko do obsługi i zainstalowany jest wideodomofon, na którym należy wybrać numer danego działu aby skontaktować się z przedstawicielem Spółki odpowiednio:
01# – Sekretariat
02# – Dział rozliczeń (sprawy związane z rozliczeniami, wnioskami mieszkaniowymi, dodatkami, windykacją, umowami)
03# – Dział techniczny (sprawy techniczne, usterki, awarie)Po wybraniu odpowiedniego numeru i skontaktowaniu się z danym działem, do stanowiska podejdzie odpowiedzialny pracownik za daną sprawę.
Ponadto w pomieszczeniu tym, znajdują się gotowe wnioski – dokumenty do pobrania m.in. wnioski o przydział lokalu mieszkalnego, oświadczenie o zmianie ilości osób oraz wnioski i dokumenty dotyczące wspólnot mieszkaniowych.
Biuro Obsługi Klienta otwarte jest w poniedziałki w godzinach 7:00-16:00, od wtorku do czwartku 7:00-15:00 oraz w piątki 7:00-14:00. Przy wejściu na zewnątrz budynku znajduje się także skrzynka podawcza, do której można dostarczyć dokumenty nie tylko w godzinach pracy Spółki.