Jarocińskie Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jako zarządca zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie kompletnej instalacji odgromowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Św. Ducha 71 w Jarocinie, którego właścicielem jest Gmina Jarocin. W zakresie wykonawcy jest wykonanie kompletnej instalacji odgromowej budynku wraz z podłączeniem oraz sporządzeniem protokołów z pomiarami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace minimum 3 lata.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2024 r.
Dane techniczne budynku:
Adres: ul. Św. Ducha 71, 63-200 Jarocin (własność Gminy Jarocin)
Przeznaczenie: budynek mieszkalny wielorodzinny, 10 lokali mieszkalnych
Dach: płaski pokryty papą, liczba kondygnacji: 2
Proszę o przedstawienie oferty cenowej zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1).
Informuję, że zaproponowane ceny w ofercie będą porównywane z innymi złożonymi w terminie ofertami. Z firmą która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Jednocześnie informuję o możliwości podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia przez Zamawiającego postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%, gdzie 1%=1pkt
Oferty należy przesłać do Zamawiającego pocztą lub złożyć osobiście na adres:
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin, e-mail: sekretariat@jtbs.com.pl
w terminie do dnia 22.10.2024 r. godz.: 11:00
Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości oferty. Koperta (opakowanie) powinna być opisana następująco: Zapytanie ofertowe na wykonanie instalacji odgromowej Św. Ducha 71 w Jarocinie” NIE OTWIERAĆ przed dniem 22.10.2024 r. godz. 11:00.
Termin związania z ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty